Ahmen asså..hej

Tjulullllu!
Hehe, skit i deppinläggen här under. Alla har väl sina perioder? Och jag har min nu. Så kommer kanske inte vara bästa uppdateringen ^^
Iallafall, denna dag har bara varit b a j s .
Rent ut sagt skiiitdag! Skulle ju vara vaken hela natten så jag skulle hinna till skolan imorse, men det gick ju sådär. Var vaken till klockan fyra, sen somnade jag och vaknade av mitt alarm klockan fem haha. Då fixade jag mig och sen somnade jag om, så jag kom försent iallafall.. typiskt. Dagen i skolan var helt underbar med mina fina friends♥ hihi, vi har varit hyyyper nästan hela dagen. Drack massa energi drickor & coca-cola. Duktigt!!
Sen så va jag ute låst i två timmar osv..där förvandlades det bra till dåligt. Så japp..
Iaf, imorgon ska jag egentligen börja klockan åtta men det är nationella så måste vara där kvart i nio, annars kommer jag inte in  typ haha? För nio börjar det och jag sitter i rummet brevid dom men man måste gå egenom doms rum till de rummet jag ska vara i och jag får inte störa. Hehe, lite krångligt inlägg men hooppas ni förstår endå? hih..
Måste hoppa in i duschen nu och sen ska jag måla mina naglar innan bigbrother.. whii.
Måste försöka sova lite inatt, vill inte ha så mycket och tänka på inaattt..
Har soc möte imorgon också!! whää

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0