Allvarligt? Svenska vädret alltså.

Och jag säger som alla andra 9 miljoner människor, vafan är det här? det är förfan snart sommar?!?!
Jaja.. godmorgon iallafall. Vaknade jätte tidigt men Anita sa att de va snö ute så flög upp ur sängen haha! Jätte kul. Somnade halv sex imorse också, mina ögon orkar knappt hålla sig öppna. Huvudet dunkar & ja har mensverk. Vill bara somna om, men om jag lägger mig ner nu vet jag att jag inte kommer komma upp försen 2-3 tiden och då är hela dagen borta så det får jag skippa! Måste börja välja lite kläder osvosv.. sen springa ner och handla på press! Måste duscha också, men det gör jag efteråt eftersom sminket kommer endå rinna o håret se ut som jagvetintevad i de här vädret..hihi, puss ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0