Babys!

Kom hem för ungefäär en timme sen. Är så sjukt trött, så det finns inte! Jag glömde ta min medecin imorse IGEN.. antar att det är för mycket och tänka på just nu. Alla har ju sina perioder.
Va i skolan och det var så sjuukt kul. Emelie min baby va tillbaka, vi har tagit massa sjukta bilder & lyssnat musik, osvosv.. direkt efter skolan träffade jag mamma, vi käkade glass & mackor hehe. Vi satt även och pratade en stund, det behövdes. Gör ont o se mina fina må så dåligt, men vi klarar allt tillsammans♥
Sen tog jag bussen hem & nu sitter jag och kollar på big brother. SJukt nice, är så trött så ska sova lite.
Men jag bloggar om några timmar, ska sova & käka. Vi hrös, puss ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0