Comviq

Registrerade nyss mitt simkort på comviq.se.. hehe ja lite efter men har inte orkat. Så nu har jag fixat så dom skickar hem min jävla kod så jag kan börja betala med mobilen i sånä här automater haha! De måste man ha ju.. bättre en lösa pengar, för ibland får man ju inget när man köper. Och har man då köpt via sms så drar dom inga pengar isf :)
Plus att på den sidan får man ju 170 eller om det är 70 gratis sms i veckan till alla? och 30 mms. Så de fylls på hela tiden, inte direkt så att man sitter vid datorn och sms:ar men ifall om att liksom.
Aja, snart ska jag möta pillan och åka till centrum för o köpa cola o lite annat. Hörs när jag kommer tillbaka till skolan, puss!

Kommentarer
Postat av: emma

sv: ja eller hur! :) tack detsamma! ;D

2012-04-17 @ 14:01:09
URL: http://eemmasandins.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0