dåååligt humör..

Är på sjukt dåligt humör. Vet inte varför vaknade bara så. Eller så är det för att jag tog min medecin idag, då blir allt cp i kroppen om man har glömt den några dagar innan vilket jag hade. Mår illa, yr osv.. sjukt drygt o sitta i skolan då. Vill hem o sova, men jaja.. orkar inte ens jobba, inte ens kolla i boken, blir bara irriterad på minsta lilla.. dööööö.
Hatar sånt humör, vet inte om jag ska stanna eller gå hem. Kommer endå inte få nånting gjort eftersom ja mår dåligt & är irriterad -.- jaja.. ska försöka väcka emelie o se om hon kommer till skolan, annars drar jag hem tror jag..


Jag o empi igår, haha muppar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, kika gärna in min blogg! kram



http://secondstore.blogg.se



2012-04-19 @ 14:10:40




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0