.

Godmorgon sötisar :)
Vaknade för typ 20 minuter sen, måste platta håret nu & välja kläder. Börjar tjugo över nio idag, skönt!
Plus att jag ska ut i klassen (trorjag?) så får väl hoppas det går bra. Jag går ju i en speciell grubb med Eeeeeemelie♥ jojjo & ida för att få mer hjälp typ osvosv.. Men nu ska jag fixa mig. Vi hörs nog under dagen.
Lyckades somna någolunda tidigt igår, somnade runt halv tre :) vilket är rätt tidigt för att vara mig! ^^
Men på nätterna är det jämt så jävla mycke tankar, jävla ångestskit osv.. så yes, de är därför jag alltid brukar ligga vaken till ungefär 4-5-6 tiden på morgonen.Inte bra men vafan ska ja göra.. hehe, jaja. Puss ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0