Godnatt!

Är egentligen inte trött, men måste sova. Imorgon är det söndag & då kommer Emelie och Martin hit på middag, sjukt mysigt! Så måste ju vara pigg hehe! Rebecka och Johan kommer nog också tror jag. :)
Fyfan vilken tjockis dag jag har haft idag.. massa godis,glass,popcorn,läsk,bullar,saft,choklad osvosv..
inte braa! :(
Jaja.. nackdelen är bara att de där mättar bara för stunden så man blir hungriig heeeela tiden o de är då man blir fet. Wääääh
Ahmen ska försöka sova nu,laddat ner massa ny musik på www.deezer.com . Det är en sjukt bra sida faktist, dom har dom flesta låtarna & de nyaste. http://www.deezer.com/en/music/home Där har ni min lista, om ni vill kolla hehe.
Haha, en rolig sak när jag gick och pratade med Emelie idag innan hon åkte hem..
vi hade nyss proppat i oss MASSA godis,glass o bär. Så går vi ut och från ingenstans
börjar prata om ketchup?! hehe.. Och från ingenstans blev vi sugna på ketchup, ör att äta
nånting som man kan ha ketchup till, så började vi prata om korv med bröd och ketchup på,
hahaha så störda. Och jag HATAR verkligen korv. Usch fiiifän. Eller, de beror på men just idag
va ja suger ifrån ingenstans, men hade jag ätit korv hade jag nog spytt.. hehe usch. Hare bra!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0