Griiiillat hihi

Hej sötisar.
Dåligt med uppdatering idag..har haft så mycket och göra.
Kom till skolan runt tio. Snackade lite med Johanna & hämtade läxor osv.. sen åkte jag ner till centrum där jag mötte upp mickis & köpte hamburgare på grillen, haha standard. Sen gick vi till mötet. Det gick skit bra faktist.
Efter det drog vi hem och dunkade musik & njööt av solen. Sen drog vi till grillen IGEN haha dock köpte jag inget, fast jag tog halva kebabrullen utav mamma (y) Och nu ska jag käääka grillat. MUUUMS! Första grillmaten i år då! Fast fatta vad fet jag kommer bliiii, ätit på grillen 2 ggr & nu massa igen.. Hehe!
Imorgon ska mamma pappa & mickis komma hit på middag. Vi ska grilla ohc göra hemmagjord glass..hehe mums.
Ska ner och käka nu, sen ska jag locka mitt löshår! Puss :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0