Måste bara påpeka en sak..

Detta är nånting som är sjukt irriterande. Att folk ens orkar? Bilddagboken eller numera dayviews är ingen fucking porrsida eller liknande. Utav alla mina meddelanden, tror jag det är 3 stycken som inte har med sex att göra. Resten är bara äckel gubbar som inte har något liv, ''vill du ha något hårt i dig?'' ''fett sexig, msn?'' ''se kuk?'' osvosv..
hehe, man bah? euw äckel? seriöst. Finns sidor som är till för sånt, men bilddagboken är INGEN sån sida..
Typ som denna snubbe skrev till mig för inte alls länge sen ''Hej jag har en liten undersökning och undrar om du vet folk som säljer sexuella tjänster?''
Asså alla fattar ju att du INTE har en undersökning, du vill bara att de ska låta och se bra ut så du själv kan få köpa en billig hora..näej. Sånt gillar jag inte! Och jag töckte för namnet bara för att jag inte vill hänga ut någon, för hatar folk som hänger ut andra så då känns det lite dubbelmoral liksom..
och min klocka på datorn går fel, därför är tiden 03:17 på bilden...

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0