Mööööööh

Fråga mig inte om rubriken, fick ett fullt normalt damp anfall bara. ;)
Laddat ner massa filmer nu, goosigt♥ Så de blir att kolla film hela kvällen,
imorgon kanske jag träffar Kimberly om hon mår bättre, hon kommer hem
ifrån Norlland idag men hon hade hjärnskakning.. :( annars så ska jag träffa
Emelie, som dock har vattkoppor haha! Men det skiter jag i, för jag har
redan haft det. hehe känns som att alla mina fina vänner är sjuka just nu.
Och snart börjar stygga flickor söker kärlek.. hehe låter som en jävla
amatör p-rulle eller nånting, men det går på tv11 & är faktist rätt så bra.
Men ni får ha det bäst nu sötisar, så hörs vi om ett tag igen. Puss!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0