Myskväll!

Förlåt för ingen bloggning alls idag!
Men har haft lite o göra osv..
Vaknade upp hos Kimberly runt halv tolv tiden,
då drog jag hem,lyssnade på musik,fixade mig & packade lite smått.
Sne käkade jag pizza haha, och efter det tog jag bussen till stationen också vidare hem till mamma med tåget.
När jag kom hem så kollade jag och mickis på the human centipede, andra gången jag kollar på den & den är seriöst riktigt äcklig. Fattar inte ens varför man gör en sån film? man får inte veta hur det går för dom som sitter fast i slutat och den är helt värdelös.. måste va en pasient på något mentalsjukhus som kommit på ideén.
Hehe jaja.. nog om det. Sen åkte vi och handlade massa maaat,glass o annat småskit. Käkade lite donken osv.. sen har vi bara degat i sängen med en massa filmer, nu blir det en till film med coola & godis.
Så bloggar efter det, förhoppningsvis.. ;)
Puss på er!
babyyyboooo ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0