Strax är min baby här! ♥

Sitter fortfarande i skolan och jobbar med meningar. Gör ju mitt eget schema typ eller vad man ska säga haha!!
Så jag valde o ta en chill dag idag, får jobba hårt imorgon istället hehe.. ;) Nu kommer iaf min baby (Emelie) hit till skolan, ska snacka lite och sen åker vi till tumba o sen vidare till skärholmen,tror jag hehe.. men får se. Vi vill ju dit men båda har mensvärk och vill hem & baka kladdkaka bara för att hehe! Så får se hur det blir, vi hörs iaf senare. För jag slutar strax och då åker vi antingen hem o bakar eller till skärholmen, det lär ni ju märka. Puss! =)♥


HAHAHAHAHA fint... -.-


Kommentarer
Postat av: karolina

hej fin blogg! kolla gärna in min!

2012-04-16 @ 17:11:29
URL: http://karrog.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0