Valborg planer

Hej baby's. Åh, mår verkligen bäst just nu. Valborg är planerad, så underbart. Älskar att ha allting klart, annars står man där och vet inte vad man ska göra hehe.. Valborg ska iaf firas med Emelie & Emil, kommer vara maaassa mer folk nere vid fågelsången där alla typ är på valborg. Fast dock är det väääldigt mycket poliser så det blir ju mer o mer ungdomar framåt kvällen/natten. Hoppas på fint väder imorgon bara!!
Iallafall, idag har jag inte gjort så mycket. En helt vanlig söndag typ.. ätit pizza, sen åkte jag hem till tullinge & vi grillade kött o massa.. såjävlagott♥ Efter det blev det glaaass & kaffe o BB!! Min syster va med i publiken.. (hahah woooooooow!!!!) nej men lite kul o se faktist hehe ;) Nu ska jag läsa lite bloggar osv.. bloggar innan jag ska sova också. Pusspå er !!
Outfit idag..lite chillsådär bah

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0