Hej ångest

Åh vad jag inte orkar med mig själv ibland! Har min såkallade mens vecka & jag har börjat med p-piller men har VÄRLDENS mensvärk även fast jag inte blöder hehe vidrig information men ni ska veta hur jobbigt det är.. levt på coca cola & ipren idag ja! Sen så äter jag som en riktig tjockis alltså.. gått up 2 kilo faktist sen i onsdags.. det är riktig FET ångest. Ska gå ner dom två äckliga kilorna foort!
Iallafall så idag åkte jag till salem och solade 30 minuter, så himla skönt! Ända gången man slappnar av. Sen åkte jag och träffade min booyfriend o vi åkte till honom o kollade på fiilm, sen kollade vi lite tv osvosv.. o ja resten e bara jobbigt o äns tänka på, så de skriver ja inte. Vi tar dagarna som kommer.. det blir som det blir. 
 
Imorgon ska jag tydligen klippa mig också, vi får se hur det blir. Skulle behöva en dag för mig själv imorgon, men får se hur det blir. Hatar o bara sitta inne, man blir sååååå mycket mer deppigare då! Funderar på om jag ska måla naglarna o sätta på en film eller gå o kissa, lr bara decka .. får se, pusss! Har bilder från idag, ganska många men ääär så jsukt seg så orkar inte ens lägga in bilder...

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0