Humöret är inte på topp men jag e glad endå

Eller ja, glad är jag väl inte men jaja.
Iallafall så miin helg, i lördags åkte jag till Salem och solade osv skulle på ''kalas'' sen för Emelie och Ellinore hade fyllt år men jag åkte aldrig dit utan träffade Pillan & Vicky istället en stund sen skulle jag vara barnvakt, så jag va barnvakt med min pojkvän o vi åkte hem till han o sov runt sju på morgonen, somnade dock runt nio men jaja..
sen igår har jag bara segat, alex har fyllt år så vi käkade lite tårta osv sen träffade jag Pillan, o sen åkte jag mot tullinge. Igår va de liite bråk därför kunde inte jag somna för ja.. lite privata saker. Men de va min helg, iiinge märkvärdigt alls haha.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0