Nya parfymer

Hej sötisar! Idag kom Anita hem ifrån en kryssning så hon hade köpt med sig två smååflaskor, perfekt o ha i väskan! Ena va cocos nånting och den andra va exotic mango hehe :) Va även på ungdomsmottagningen idag och fick äntliigen hämta ut mina p-piller! Hihi nöjd flicka. Sen så har jag pratat i tele med älsklingen en stund, stackarn ligger på sjukhus.. Min prins :(( Aja, vi får hoppas det blir bättre! Vill träffa honom nununu! Inte träffat honom på en dag, det är som en evighet. Han är min trygghet, o min finaste! ♥ 
Ska kääka lite godis nu och kolla på film, eller ja.. godis & godis, massaaa klubbor haha.. helt mega lat är jag också.. ska messa min pooojke o se om han e vaaken, puss på er
 
Muuumms, ge mig!
Solade idag, lite färg fick jag ändå!
Mumma.. dooock inte bra me goodis men aja..
Parfymerna! är HELT kär i den där exotic mango.. skulle kunna dricka upp den, den är döödlig!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0