Tokig dag

Åkte till Salem o va med min sötnos Johanna! Jag o min fina pojkvän ''bråkade'' igår redan, och... idag såå ah gjorde vi slut eller vad man ska säga, men allting va ett missförstånd o en avundsjuk liten fitta som är min barndomsvän förstörde allting och ljög ihop historier. men nu ska vi inte snacka skit! Jag och världens bästa kille är tillsammans nu igen, så ikväll kan jag somna tryggt. Det var därför jag la mig så sent igår..just nu sitter jag iaf o ska sova strax, ha ätit avokado sååå jävla gott haha!! Droppar lite bilder så hörs vi imorgon:)
 
Min frukost imorse..fyyyyfan vad gott.. åt typ 2-3 tuggor innan jag spydde..berättar mer senare
Ser ni viiilket äckligt jäävla moln?!?!?!!?!?!?
Och en ego bild yaya
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0