VÄDRET♥

Åh vad jag hatar fitt blogg.se.. hade skrivit väärsta inlägget, och om varför jag mår som jag mår men när jag skulle publicera stog det ingen internet anslutning och då kollar jag då har jag visst internet men den texten försvan.. aja fuck it!
Har iaf precis vaknat ungefär och ska ner o lägga mig på baksidan. Smörja in mig med sololja och bara njuuuta! Sen blir det att åka iväg och träffa någon kompis eller något hoppas jag. Känner mig handikappad utan någon comviq på mobilen, men Anita hade inte tagit ut pengar igår så hon ör det såfort hon slutar. BRAA!
 
Iaf, om min kropp dårå. Så har den blivit helt sjukt förstörd typ.. Jag kan ju inte äta som ni vet, för då spyr jag. Iallafall under morgonen mest, ibland på dagen. Så jag äter nästan ALDRIG under dagarna utan det är ibland på kvällarna/nätterna jag kan få i mig något. Har gått ner 10 kilo nu, inte bra! Plus att för två veckor sen ungefär åt jag inte på två och en halvdag och min mage kurrade som fan. Men jag var inte hungrig, jag känner inte av något hunger, inte sugen på något, så det går inte. Sjukt jobbigt, dock har jag märkt att jag dricker som en flodhäst alltså. Igår drack jag nästan 2-3 liter på morgonen och kissade knappt..så att min kropp är inte i sitt sinnesfulla bruuk just nu eller vad man säger haha.. men vi går hoppas att det blir bättre, bättre att jag kan dricka än att jag inte får i mig nånting alls. Sen så får jag knappt någon sömn. Och det är nte för att jag är uppe för sent osvosv.. utan tro mig, jag har lagt mig runt tolv på kvällen, agt undan mobilen OCH stängt av datan. Men jag ligger vaken till minst 2-3 på nätterna. Och vissa dagar sover jag inte alls. Så min kropp mår ju inte bra just nu..! Men får åka till någon doktor o kolla upp det i veckorna..
Puss mina finisar! ♥

Kommentarer
Postat av: Elaaa

Det löser sig syrrään! Love u <3

2012-07-05 @ 00:50:40
URL: http://Www.nattstad.se/mixxi




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0