Dåligt med inlägg idag..

Hej baby's!
Förlåt för dålig bloggning men inte haft med mig datorn idag. Orkade inte släpa runt på skiten. Jaja.. dagen idag har iaf varit helt okej.
Vaknade ju rätt så tidigt, skrev ju imorse att jag skulle baka o de gjorde jag, runt halv elva åkte jag till Salem och fixade klart ''tårtan'' sen chillade jag med min syster,zebbe,mamma & pappa ett tag. Sen åt mamma tårta, dom andra smakade lite osv men jag som inte är en tårtmänniska åt inget hehe.. Sen efter det träffade jag min finaste
Liiilla tårtan..haha shit,socker bomb. De va grädde blandat med kolasås o shit i den också:)
Min söta vovve nyvaken..
 
Update: 
Varför blir bilderna så stora? Hjääälp!!! Dom tar ju över hela inläggen...

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0