Döda mig

Haha.. åh! Ni vet att jag är en stressig människa men pratade lite med min syster igår och hon är hos doktorn o sen skulle hon shoppa några timmar framöver så kunde sovit ut. Men jaja.. Har iaf vaknat nu och är pigg som jag vet inte vad.. Solar inte idag, min kropp behöver vila från solarium-skiten. Bränd sönder mig på tuttarna så kan inte ha bh knappt..har köpt olja så lägger mig nog bara ute i solen idag istället. Man måste ju passa på + att det sjuka är att ligger jag i solen ute får jag snabbare färg, asså inte snabbare brun färg, men man märker mer skillnad. Iallafall vad jag tycker. Det är bara för att jag har så konstigt pigment så vissa solarium när jag legat i 20 min får jag inte ens en rand, eller något.. så jaja. Haha rörigt inlägg, vi hörs sen! Puss
 
Underbart vädeeer!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0