...

Började bra men slutade dåligt. Haha nejdå men Lördagen blev inte som tänkt. Skulle sovit hos mina föräldrar som va i Salem men det blev inte så. Så jag sov hos älsklingen istället, eller sov o sov, har inte sovit ett skit inatt. Dock har min baby sovit så sött :D hihi så gullig, han vakna flera gånger o hade drömt om mig typ o aa jag vet inte, goosigt. Sen vaknade vi rätt tidigt endå, då lååg vi kvar i sängen sen gick vi upp o kollade lite tv osvosv.. sen gick vi ut i regnet.. :( o skulle ta bussen för han skulle soola o jag skulle hem, hade inte ätit sen igår morse o va inte ens hungrig när jag kom hem, så anita fick tvinga i mig lite mat nu på kvällen ;) Sen somnade jag runt sex,sju också o vaknade för en timme sen. Fortfarande lika trött men ska snacka med min bebis nu o sen sova. Godnatt

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0