För att bloggen ska bli ''roligare'' o läsa..

Har tappat sjuukt många läsare, antar att det var när jag hade min såkallade bloggpause i några veckor för inte så länge sen. Men nu har jag ju börjat lite smått igen, skriver bara tråkiga inlägg och det tycker jag till och med själv haha. Men vad vill ni läsare ha mer av då? Förut när det va skola hann jag knappt aldrig blogga med outfits osv innan jag åkte, men nu är det sommarlov och jag har all tid i världen! Från och med imorgon kör vi på outfit bilder! :)
Aja.. är vaken som vanligt. Inge kul.. alla andra sover ju, fast nu är faktist Johanna,Ludvig & min älskling vakna så nåra är ju sociala iaf. Fyyy va de regnar. Usch på det vädret! Jaja.. ska kolla lite bikinisar nu så hörs vi om ett tag om jag inte somnar :) Puss!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0