Förändringar, minnen, saknad, överdrivet mycket bilder.

Kollade igenom mina bilder, hittade bilder ifrån typ 2099 osv.. på mig, o på kompisar o på massa saker jag gjort. Sååå sjukt kul o se bakåt i tiden alltså. Hittade även lite blandade bilder på mig som jag tänkte dela med mig av.. så ni kan se skillnaden, på då/nu. Puss
 
Haha ja..vad säger man? en söt liten fjortis.. saknar dock mitt hår!!
Också en bild ifrån min ''fjortis/blatte'' period haha..
Mitt hår.. åååh saknar, sååå fint!
Liten bild, men man ser iaf.. bloooondie
En period i mitt liv då jag fuckade exakt ALLT. Med en ''polare''
Haha kommer ihåg, hade precis fyllt tretton o jag fick pierca tungan för mamma.
ÖVERLYCKLIG! Haha..
Jag och Emelie, min barndomskompis som jag glidit ifrån lite.
Tråkigt, men alla förändras..
Obeskrivlig dag. Mådde perfekt den dagen, med Emelie♥
Fina psyhkooosunge <333 min kuuuk<33 haha jaja huuuumor,
bara hon o jag förstår. Iaf, min fostersyster Felica. Också glidit ifrån,
båda har det jobbigt o då blir det lätt så..
Jag, när jag bodde i västerhaninge i fosterfam. Gick i sexan haha ;)
Västerhaninge♥
Hahahaha Emelie, saknar dom här tiderna. Även om vi var unga & dumma.
Också i västerhaninge, egen stuga/villa ♥
Typ första g¨ngen jag någonsin färgade håret.. i typ fyran haha
Säger bara, minnen ♥
Jag och mitt syre. Min melanie♥
 
Och här är jag idag.
Ni kanske inte tycker jag har förändrats så mycket, på utseéndet. Men kan lova att min personlighet, har ändrats totalt. Mot det possetiva såklart, hoppas jag!
 
Aja tyckte bara det kunde va kul för er att se förändring..hehe puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0