Godmorgon!

Alla som har fått nya blogg.se när ni ska skriva ett inlägg är det också konstigt då och står bara ''snabbinlägg'' Så står det iaf för mig och det är skit jobbigt, men jag såg att om man skrev rubriken, sen klickade på publisera så får man det som det var förut när man skriver inlägget så då kan man ju skriva o sen publicera igen bara! Hehe..
Iallafall, Har jag precis vaknat och ska ligga i sängen ett tag till,ladda ner film osv sen gå upp o fixa mig lite osv..
 
Dock har min facebook spårat ur? Kan inte gå in på chatten eller gilla nånting, bara se händelser och vissa saker i nyhetsflödet typ, skit skumt! Aja.. vi hörs om ett tag sweeties! ♥
 
Jag och sötisen freja!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0