Home!

Guud! Har bloggat skit dåligt i helgen, har knappt haft någon tid över! I fredags va det ju midsommar, kom hem runt nio på morgonen och somnade lite i omgångar tills klockan var ett. Sen fixade vi oss och åkte vidare, My åkte hem och jag åkte till pojkvännen. Sen efter det åkte jag hem till mamma & åt pizza, så jävla gott! Sen åkte jag och sov hos pojkvännen. Vi vaknade runt halv fyra idag och då åkte jag hem o packade o nu så är jag hemma i tullinge. Myysigt! Ska väl käka lite o så, sen baara slappa är fortfarande så trött så jag skulle kunna somna var som helst.. Jaja, vi hrs väl senare! Puss

Bild ifrån helgen då jag & My rökte vattenpipa!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0