käääärlek♥

Haha don't ask om rubriken.. visste inte vad jag skulle skriva. Iaf så kom jag hem runt tio tiden, åååt bakad potatis, kött o såås o sen blev det glass osv.. hehe lite sent men bussarna går ju cp på kvällarna.. Aja nog om det.
Idag skulle jag egentligen gjort en massaaa viktiga saker, haha men mötte älskling i tumba påväg till Salem o då va han söt o följde med mig för han hade endå ingenting o göra. Sen åkte vi till våårsta o chillade i solen osv.. sen åkte jag hem! Saaknar min baby men aja, vi har träffats VARJE dag nu sen förra helgen..haha omg. Eller nej, igår träffades vi inte tror jag. Eller om de va i onsdags, aja. Menmen.. det blir som en drog haha, skit jobbigt när det går en hel dag utan att jag träffat honom, de finns liksom inte för mig hahah jaja nu låter jag desperat men iallafall,
Vad är det alla tjatar om att blogg.se gjort om? ingenting har hänt med min sida o allt e precis som vanligt..? fattar inte haha. Aja, vi hörs senare eller imorgon. Puss
Random bild hahahahah wtf??!?!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0