Lär känna mig, bättre!

1 . Är du singel? Nej hehe
2 . Vem litar du mest på? My, Michis,mickis, adam & jojjo
3 . Vill du ha tillbaka ditt ex? Nope
4 . Har du något favoritlag eller klubb? Hammarby!
5. Vad har du för dator? Dell
6. Tycker du själv att du är bortskämd? Kan jag inte påstå att jag är..
7. Vem fick du ett sms av senast? Johanna
8 . Brukar du bråka med dina kompisar? Småtjaffsa ibland
9 . Vem vet mest om dig? Melanie, o mickis men hon är ju min syster.
10. Hur många syskon har du? Ett riktigt o två halvbröder
11 .Saknar du någon? Ja!
12. Vilken hårtyp tänder du mest på, blond eller brun? Alla passar i olika ju
13. Vem har känt dig längst? Melanie
14. Vad har du för telefon? HTC desiré
16. Har du åkt fast någon gång? Ja
17. Röker du? Ja tyvär..
18. Vem kysste du senast? Min älskliiing
19. Vad har du på dig just nu? Mjukis, t-shirt 
20 . Är dina föräldrar gifta? Nej! Tur de
21 . Vad gillar du mest med ditt utséende? Ögonen, fast vill ha blåa
22 . Vad är ditt största misstag? Har för många misstag.
23 . Har du förlorat en riktigt nära vän? Ja tyvär..
24 . Har du varit full eller hög någon gång? Full har jag varit,de andra är privat
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Haha inte alla då, men dom flesta..
26. när var du senast med någon kompis? - Idag, eller ja va med min pojkvän men det är ju typ som kompis
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nejj haha
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Johanna
29. vem sov senast hos dig? - My
30. vill du ha ett förhållande? - Yes
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre
32. är du kär? - Ja..
33. tycker någon om dig mer än som vän? - Yes
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - Hoppas det
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Beror på 
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Njaa.. om killen har bra personlighet så blir han ju automatiskt snyggare enligt mig hahaha.. men jag vet inte.
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja,såklart
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Kaanske
39. i din klass? - Nej!!
40. har du kramat motsatta könet? - Yes
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Ja hahaha
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - Yes
43. har du pussat någon i motsatta könet? - Yes
44. har du pussat någon i medsatta könet? - Faktist så jaa haha
45. har du pussat någon du tycker om? - Japp!
46. har du pussat någon inför folk? - Men ja
47. kysst någon inför folk? - Ja haha
48. hånglat inför folk? Japp haha
49. vem var ditt första hångel? - ouff.. simooooon
50. hur många har du hånglat med under en kväll? Haha, 2 
51. vem är ditt bästa strul? - Min baby, haha det blir ju så automatiskt.
52. och vem är ditt senaste? - Addaaam <3
53. ditt snyggaste hångel? - Hahaha.. adam
54. skäms du över att hångla inför folk? - Nej? 
55. haft sex med någon på offentlig plats? - Japp, tumba centrum idag. Hahaha nejj såklart iiinte
56. haft sex överhuvudtaget? - Ja.
57. hur gammal var du första gången? - Privat
58. hur gammal vill du vara första gången? Äldre en va jag va iaf..
59. blivit dumpad efter sex? - Ja, typ haha.
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja
61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Ja.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0