Love life

Hej sötisar! Nuu har jag äntligen hämtat min efterlängtade data som stått i Salem sen helgen. Nu blir bloggningen bättre förhoppningsvis hehe. :)
Dom dagarna jag inte har bloggat har jag inte gjort så mycket, eller jo men jag kommer inte ihåg.
I tisdags va det skolavslutning iaf & jag,jojjo o Emelie satt på läktaren bland alla föräldrar o kollade på våran egen skolavslutning..haha! Sen fick vi glass o kakor o massa onyttigt skit, sen tog vi lite bilder osv sen gick jag hem med jojjo o vi chillade lite i solen sen åkte jag till Adam o va med honom sen sooov jag hos jojjo,myys! Idag skulle jag träffat Adam men jag orkade inte va helt slut o vaknade runt två idag..
Imorgon får jag inte heller sova förlänge, måste duscha o allting o sen ska jag träffa min Älskling! Får se va vi gör men vi hittar alltid på något, alltid lika mysigt med han ♥ E sjuukt sugen på o baka, haha måste nog göra de imorgon innan jag träffar Adam, eller på fredag haha.. tjockisen hääär. Aja, puss <3
Haha soet chei innan skolavslutning
Skolavslutningsoutfit, fast hade jeansjacka också!
Det börjar ta sig ;) 41 nu. O de handlar inte om en siffra, hur mycket man väger.
Men att trivas i kroppen också vilket jag INTE gör. Men det kommer det med,
det enda jag kan erkänna att jag är lite nööjd med är min mage. Den putar liite
men annars helt ok, inget beach body direkt men det kommer ska ni se ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0