Min helg

Nuu så har jag bloggat skit dåligt i nå vecka/veckor and i know! Men tar tag i det nu :) haft lite mycke, ni vet skolan o allt runt omkring. Men im back!! :D
I fredags så va jag i skolan som vanligt, och shit vilket dåligt väder! Fick ju ångest bara man kollade ut. Hehe.. efter skolan drog jag till tullinge och klädde på mig meer kläder, för de va så sjukt kallt! Sen åkte ja till salem och fixade mig med Johanna. Sen mötte vi Emelie och vi drog till talangjakten, sjukt kul faktist:) Nikki vann också med låten don't cha. Sjukt duuktig :)! Sen sov jag hos jojjo med mickis eheh.. sen idag på dan så åkte vi ut till Ösmo o hälsade på mina föräldrar o min beebis :) Nize. Efter det va jag lite med Johanna o sen åkte jag tillbaka till tullinge, käkade skit god mat med Linda & Anita, sen åt vi jordgubbar o glass o jag o Anita har suttit och pratat tills nu. Så är sjukt trött o ska sova för imorgon väntar det shooopping. Vi ska till ikea o måste köpa lite nya kläder o skor, sen ska vi tre sola också :)) Så så ser morgon dagen ut. Vi hörs när jag vaknar, puss ♥
Cool chei på H&M idag.. haha

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0