Seg dag

Vaknade runt tolv, kom upp ur sängen runt två och käkade nudlar hahaha standard o sen hoppade jag in i en dusch. Sen har jag fixat mig o dunkat musik o lite sånt, snackat med Emelie som jag kanske ska träffa.Får ju inte åka nånstans men kan vara i tullinge iaf så hoppas hon kan träffas orkar inte sitta inne idag..såå sjukt segt o nu har jag fixat mig o allt, men aja vi får se hur det blir. Om inte hon kan sååå får jag väll träffa nån annan lr så skiter jag i o åker iväg endå fast då får jag inte mina pengar nästa månad heller säkert hihihi.. aja, puss på er snyggos
Man ser inte så mycket men jaja.. haha alltid mina blommor asså.. skiiitfula

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0