Shorts?

Sitter o kollar runt lite efter shorts, det är nånting som jag äääälskar. Dock går jag sällan i det, HATAR att visa mina ben, antingen är dom för bleka,för tjocka,för dallriga,lite stubbiga o ja you name it. Haha.. tror jag haft det 2 gånger ute hitills det här året, medans andra haft det varje gång det är sol typ. Jaja.. sätter hellre på mig mjukisbyxor när det är 18+ en shorts. Men iaf, hittade några snygga som ja la i samma bild och det böev skit fult men strunta i det o kolla på shortsen istället, bilderna e tagna från google.
Haha..jaja, virkade är nog några jag kommer köpa iaf, annars har jag bara en massa svarta,vita o jeansfärgade shorts hemma, ett par röda & rosa okså hehe..

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0