Sluta blogga?

Haha kom hem runt halv sex idag, har suttit vid datan större del sen dess. Varit på väg o blogga flera gånger sen ba ''näe skit samma'' Känns liksom som att mitt liv är som precis vems som helst? Eller ja, vissa större bloggare som e lite äldre osv där händer det ju mer saker, men jaja får väl se hur jag gör om jag bara bloggar någongång i veckan eller fortsätter med något inlägg om dagen..
Iaf så åkte jag härifrån halv ett, direkt till min fina priiins♥ Vi va ute lite i solen osv sen drog vi hem till honom, va där ett tag sen följde han mig hem.♥ Imorgon hoppas vi på fint väder, ska iaf vara sol o 17 grader va jag vet, hoppas på det för då blir det stranden med cider & nice musik. Hääärligt, jomenvisstt!
Aja, ni får 2 bilder så hörs vi senare.
 
Haha.. lekte med glassen, som man gjorde när man va liten xD
 
Ska städa mitt badrum nu så jag får ccaaaash imorgon!! Puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0