Sorry

Åh haha! Va sååå sjukt trött och hungrig när jag kom hem vid halv tio tiden. Så åt en fet pizza som dom andra hade beställt, tog lite glass & jordgubbar o satte mig i sängen med datorn. Kollade runt lite på facebook och la mig ner för att sova, så hade tänkt blogga imorgon men är helt enkelt pigg nu! Dagen har varit heeelt underbar med min älskliiing, så söt som följde med mig hem o lämnade av mig osv.. aw (a) Aja.. har varit lite ''bråk'' lr vad man ska säga, privat så tar inte upp det på bloggen.
Lite ångest över att jag orkade äta en hel pizza... iofs hade jag inte ätit något på hela dagen och imorse försökte jag äta lite men spydde.. :( min kropp är inte som den ska, men iaf till saken - Pizzan va köpt på brorsans tror jag det heter och ni kanske har ätit där? pizzorna är gaanska stora, lr ja hade en barnpizza men dom är inte ens en halv centimeter tjocka typ, såååå jävla goda!!! Haha jaja..
Just nu sitter jag o dricker saft,äter salta pinnar & nån slemmig frukt. Haha nej men passionfrukt, skitäckligt men aja.. ska försöka sova, äventyr imorgon ;) mer om det imornbitti! Puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0