Sunny day!

Åh vilket fint väder! Dock vet jag inte om det är så varmt ute för en så länge har jag bara legat under täcket i min säng, men såg att solen lyste ;) o de gjorde den även kl 5 imorse, för då va lilla jag vaken haha ;) Så har ju inte sovit många timmar men det är bättre än ingenting iallfall! Har börjat ta bort tapeten på min vägg o ska snart ner o sätta mig i solen med morgoncigg. Myyspys! Vad ska ni göra idag då baby's? (Inte för att någon brukar svara men man kan ju hoppas ;) )
Haha juste inatt fick jag för mig en spontan grejj..skulle färga utväxten,ögonfransarna & ögonbrynen. Bara det att jag råkar lägga fransfärgen i håret så ingenting fäste?! Och de jag la på fransarna blev fel så fick i ögonen osv så dom e lite rödsprängda där fram nu hehe.. jaja. Sånt som händer.
Vi hörs lite senare :) puss!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0