t-i-d-s-f-ö-r-d-r-i-v

Bara för jag har tråkigt...

-Tio frågor om mig

Vad heter du i andranamn? Haha vill ni allt veta vaa

Har du några piercingar? Yesbox,navel,tungan o läppen. O öronen ofc

Sover du hellre tillsammans med någon än själv? Med någon. Får panik om jag sover själv

Väljer du filmkväll framför utekväll? Nejj. Fast, beror ju på vem man har filmkväll med ;)

Vad tycker du om med dig själv? Hm..vet inte.

Din sämsta egenskap? Mitt humör..seriöst, haha

Är du dag eller natt människa? sover på dagen o e vaken på natten ahhaha

Vad har du på dig just nu? Mjukisshorts o t-shirt..glamoröst

Är du nöjd med ditt utseénde? Noopes

Vad vill du ändra med ditt utseénde? Min näsa,finare hår, smalare ben & mage, större bröst o rumpa hah :D + massa mer..

 

-Tio frågor om kärlek

 

Är du i ett förhållande just nu? Nej

Har du vart kär på riktigt nångång? Ja!

Är du oskuld? Åt precis glass o jordgubbar så ni vet. ;))

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njaa, eller jaa faktiskt hehe

Hur många har du varit riktigt kära i? Asså, 1 om ja ska va ärlig, men gillade en person staaarkt o gör fortfarande liiitelitelite som jag va tillsammans med för typ 2 år sen haha :D

Vad för sorts killar faller du för? Oooh! omtänksamma,snälla, osv.. fina ögon, o fin kropp..

När hade du sex senast? De kan man ju undra

Har du kysst en kompis någongång? Ja..om ja har, hahah

Hur många har du varit tillsammans med? 4, haha!! fast bara ett va ''seriöst'' typ, om ens det. Men de va föör länge sen, o vi är väl ganska bra kompisar nu bara :)

 

 

-Tio frågor om dina vänner

 

Vem vet allt om dig? Jojjs, melanie, mickis, emelie vet också ganska mycket

Vem skulle du vilja träffa just nu? Min jojjo!!

Vem saknar du mest just nu? Jadu, inget ja ba skriver sådär men va jäävligt nära honom för ba nån vecka sen, o nu hare hänt en grej så snackar inte med varandra längre..sad but true

Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? Ida freiholtz <3

Vem krama du senast? Johanna

Vem står dig närmast? Johanna,emlii

Vem vill du träffa oftare? My, o Anna

Vem är mest partyprisse? Jojjo haha

Vem ringer du när du är ledsen? Noooone,

Vem är snyggast? Alla e lika snyyyyga

 

 

-Tio frågor om din mobiltelefon

 

Vilka finns på ''inkomna samtal''? Måånga, men senaste e Sebastian

Vilka namn finns i smsinkorgen?Jadu, massor av namn

Vem ringde dig senast? Emelie

Vem smsar du oftast med? Ojj.. det är nog olika från dag t dag

Vad stog det i ditt senaste skickade sms? ''Du ska ringa Natta hansson nuu''

Vad har du för bakgrundsbild? På min vovve<3

Vad står de i dina anteckningar? Ingenting

Vem ringde du senast? Emelie

Vad har du för mobil? Htc desire

Spelar du wordfeud? Ibland, lr ja på kvällarna o i skolan haha

 

 

-Tio frågor om farligheter

 

Snusar du? Nope, men har testat till o från nåra gånger o har man inte cigg så..

Har du snott något från nån affär nångång? Ja

Brukar du röka? Yes

Har du tagit droger? Cigg e en drog så Ja

Känner du folk som tar droger? Jaa jag gör ju de tyvärr..alldeles för många

Har du blivit jagad av polisen? Ja..

Har du druckit så mycket att du spytt? Nej, men nära

Dricker du alkohol varje helg? Nej

Skulle du kunna testa droger? Haha beror på, men att testa gränser är va livet innebär så köörba

Skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? Nej. De är hans val o även om ja påverkas såå.. ja vene hah. Men skulle iaf inte gjort det!

Har du varit i slagsmål någon gång? Njaa.. mer bråk me nåra knytnävar bara ahah :D

 

 

-Tio frågor om random

 

Sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd

Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Yees

Tror du två ex kan va vänner efter dom gjort slut? Jaa..fast de kan va svårt också men ^^

Skulle du vilja vara berömd? Nejj haha

Har någon sett dig i underkläder dom två senaste dagarna? Ja haha

Skulle du kunna ha sex med den personen du senast fick sms av? Nej haha

Brukar du tänka innan du talar? Nope

Känner du någon som är oskuld? Ja såklart, haha?

Skulle du vilja tatuera dig? Vart? Jaa, handleden o revbenet

Har du någon av motsatta kön att berätta allt för? Ja, fast ja gör inte det för de har hänt saker mellan oss så vi snackar inte längre, peersonliga själ dock.

Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem fyra på morgonen? Ja såklart. Om jag inte sakt innan att ja kommer sent o dom visste att jag inte gjorde något dumt mohahah ;))

Tror du andra tycker illa om dig? Jag vet inte. Heeeelt upp till dom, but remember.. va bitchig mot mig o jag e dubbel tillbaka ;) haha nej men ärligt, om folk tycker illa om mig så är det doms åsikt. Dock hatar jag folk som jag aldrig ens snackat med som tycker illa om mig.. hehe


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0