Trött chei

Vettefan va de e med mig, har varit trött enda sen igår o jaa.. e bara allmänt seg. Kan iofs bero på en sak, som är föör privat för bloggen just nu, som jag ska kolla upp lite senare nästa vecka o visar det sig att är så så beror mitt humör o så på de men det löser vi sen. :)
Iallafall har fixat naglarna,ätit glass o bara suttit vid datan. Såå jävla tråkigt liv, men imorgon ska jag iallafall träffa min Johanna! Saknat henne såååå mycket hihi ;) hon åker iväg på onsdag så vi mååste träffas imorgon. Och så ska jag kanske träffa Emelie. Får se, känns som att jag inte har träffat Adam på en evighet men vi träffades igår haha. Men de är som de är,blir som de blir så vi får se vad som händer:)! Rörigt just nu för både han o mig...
Puss på er

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0