Äntligen klar!!!

Äntligen. Guuud vaa skönt. Dock ovant i början hehe.. jaja ni får några bilder också.
Så kul att jag alltid gör sånt här på nätterna, men är typ som en tjack pundare på nätterna haha!!
Måste alltid pilla med något, i flera timmar. Är jätte pigg,inbillar mig saker och ja..helt stört.
Innan.. haha så fula naglar & naaket
Nääästan klar hehe..
Fäääärdig. Ser dock ut som röd färg men körde på babyrosa med glitter.
Där är en lösnagel på, o de ser ut som min riktiga. De va de ja mena med att lägga under huden,
man trycker, lägger lim,filar,lägger lim osvosvosov..
La på droppar på ena för att testa..passade inte med färgerna men whateeever
Så efter 6 ½ är jag liite nöjd iaf, ska försöka sova nu. Måste bara ta fram kläder o plugga matte..hehe
GOOOONNATT BITCHES,

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0