bästa bror

Ska sova nu. Och det ska snöa inatt så tror jag skippar att åka till skolan. Min comviq gick ut nyss så jag har bas & jag ligger minus på kontot sen någon månad tillbaks så kan inte ladda på mobilen för har inte lösa caaasssh :)) får vänta tills vi varit på besök hos farzan hihi, pappa betalar.
Näe, men pengar rullar in som de ska nu ;) nästa vecka har ja fixat lite strö jobb hehe plus att jag har 2000 på ingåång som kommer på måndag-slutet av nästa vecka. Och de pengarna har jag inte gjort NÅGONTING för att få, så ja hehe.. lite snabba cash sådär :)) måste beställa hem läppförstoringssaken till veckan också.. hehe. PUSS
Haha naw♥ Devil tyckte inte om att de va ljust så han bäddade ner sitt huvud mellan min arm o en kudde..snutte
Bara för de saknar jag min bebiis grovt, min lilla älskling. På lördag får jag träffa min finaste! Längtar gaaalet mycket, hehe ni bah ''tönt,de är en hund'' Meeen, min kärlek till den hunden går inte att beskriva. Ni ska bara veta.. gash han är som mitt syre vafan. Klarar mig knappt utan honom, när jag bodde i uppsala träffa jag inte han på 10 veckor böla jämt vafan HAHA :D jaja.. puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0