Dör så söta!!

Precis kollat runt lite på olika sommar outfits & skor osv.. det är ju fan snart avslutning och då måste man ha en sommar klänning, är helt emot klänningar på mig. Har haft det 2 gånger i mitt liv tror jag men nu fanimej ändrar jag på det, för en dag iaf. Men kolla va snygga skor osvosv..! Happy!!







Sen 3 söta saker jag funderar på att ha på skolavslutningen är:
Fast är fortfarande lite tveksam till o bära klänning eller liknande. Det är verkligen inte jag!!
Men annars dåå, leopard ballerin skorna va sjukt söta & snygga. Billiga också. Funderar på o köpa?
Mina gucci skor kan vänta.. eftersom jag vill ha ÄKTA så får ja räkna me o lägga minst 3000 typ ehehe..
Aja, ska sova nu. Natti

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0