Hej sööötnosar! ♥
Förlåt för jätte dålig bloggning idag men har haft fullt upp..
Eller heter det så..? haha jaja skit samma.
Va iaf i skolan, och alla andra klasser hade friluftsdag typ så jag och jojjo va typ dom enda eleverna i skolan idag? Haha. Så vi fick sitta vid datan och svara lite frågor och efter luunchen så va vi tvungna o gå ut o gå för då fick vi sluta halv två. Annars behövde vi sitta kvar till halv tre. 
Efter det drog jag hem till Jojjo o chillade lite o sen drog jag till Wille,
efter det va jag barnvakt i typ 10 min med mickis haha :) Sen gick jag hem till mitt ''riktiga'' hem.
Sen åkte jag hem till Tullinge.
Haha jävlar vad många ''hem'' det blev, men bor ju i shourhem/fosterfamimlj..
Puss på er snyggingar!! Bloggar imorgon..♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0