...

Åh va jag har bloggat dåligt, haft sååå mycke o göra. Inte haft någon tid över till bloggning, och jag har försökt hitta någon app till mobilen så att jag kan blogga därifrån, men har inte hittat (?) Så ja, det är min ursäkt haha!
I onsdags fick vi iaf ''lov'' i två dagar som dom flesta, nicenice. Stannade då kvar i Salem över natten för på torsdagen åkte vi ut till mina föräldrar, myyysigt. Fick träffa min vovve, satt typ bara och myyste med honom i solen. Och sen på torsda kväll, igår dåra gick jag,Julia & Mickis o köpte massa cola,godis & chips osvosv.. så vi hade en liten myskväll eftersom det hänt lite saker! Privatliv you know.
Och idag har jag bara tagit det lugnt på dagen, sen följde Emelie med mig hit & vi gick o köpte ben&jerrys o myyste lite vid datan o kollade på bajen matchen som gick åt helvete, säger bara att alla assyriska jävlar kan gå o spränga sig, ingen vill ha er endå.
Så dee är vad jag har gjort dom här dagarna. Imorgon ska Anita och dom på ljusparty hos Ellinore i strängnäs och frågade om jag ville följa med, får se hur det blir. Kanske ska träffa Emelie, måste handla hårfärg,hårspray & åka till Salem för smarta jag glömde min ögonbrynspenna där.....! Jaja, vi höörs sen. Lägger in ett nytt inlägg med bilder, puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0