..

Förlåt för att jag inte bloggat något. Men har tappat bloggsuget eller vad man ska säga, det har varit fint väder så är knappt inne, och igår va jag på grönan. Det va skit nice faktist! Borde egentligen ligga ute och sola nu men har skit ont i huvudet så kollar lite bloggar o är inne på facebook istället, o bloggar såklart hehe!
Men jag ska försöka bli bättre på att blogga, ska fixa så jag kan blogga från mobilen också :)
Imorgon efter skolan åker jag och emelie in till söder för att sola solarium! Ska försöka ta lite bilder imorgon också, tar aldrig bilder längre hehe, inte ens på grönan igår! Jaja, det är inte världens grejj. Men ska fixa lite med bloggen & så, så hörs vi snart igen! Puss♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0