Fööörlåt

Hej!
Han inte lägga upp bilderna innan jag åkte..ni får dom strax + lite bilder ifrån dagen!
Iaf så har det varit en sjukt härlig dag med underbart folk! Först åkte vi till tumba och hämtade mickis & Jojjo sen åkte vi vidare och vi åkte lite vilse osvosv.. men efter ett tag kom vi rätt. Haha!
Då gick vi runt och tittade lite, satt och prata, drack kaffe & käka bullar,godis osv!
Myysigt. Förutom att det var små kryp precis ÖVERALLT. Och myror, o skalbaggar. Jag höll på att dö!
Usch dom e så äckliga. Dör hellre en att ha en sån på mig.. :s
Men det har varit rätt så mysigt iaf, nu är jag hemma & vi håller på o grillar. Rebecca och Johan kom hit en sväng också. Så det är min kväll! Hoppas ni också haft det bra idag ;) Puss på er!
Finaste devil♥
Sötisen Fanny!
Min finaste vovve steeeker i solen, haha!
Mickis!!
Ojj..orkar inte vända. Iaf, enkelt men endååå rätt snyggt, höhö
Facelooooookie, haha!
Nomnomnom

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0