Godmorgon!

Någon vaken? hehe.. lite tidigt för o vara mig. Lyckas aldrig komma upp, och jag har aldrig kommit i tid heller när vi börjat klockan åtta eller nio. & jag vaknade utan alarm och det också,men drömdd världens sjukaste dröm kanske därför. Jag drömde att jag gick i skogen och hade fullt av getingar på mina ben, sen skulle jag gå vid brännässlor och då dog jag hehe.. Aja. Alla har väl konstiga drömmar ibland!!
Och jag vill verkligen pierca mig NUUUUU!!
Har man gjort en finns det inget stopp, tror jag ska göra underläppen dock gör jag inte det i studio,
men jag vill göra nacken,höften,en till i tungan & maaassa mer haha. Fast det är inte fint med föör mycket i ansiktert, bara på vissa men jaja..
Hehe asså allt är sjukt snyggt. beslutsångest men är nog mest sugen på nacken & underläppen..
Aja, måste sminka mig osv nu, vi hörs senare idag, puss!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0