Haha palla läsa..men iaf, tidsfördriv!

1. vad heter du? My hääähä
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ja vet inte.. nåt annat iaf xD
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? De ja har trorja
4. vilket stjärntecken är du? Vädur
5. vilken årgång är du? 98a
6. vart bor du? Tullinge & Salem
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? Sammanlagt 8 gånger, men har bott i väldigt många olika fosterfamiljer
9. vart skulle du vilja bo? Vet inte. I närheten av Salem men inte i sjävla salem, alla känner alla & säger du en sak till nån vet hela Salem det dagen efter.
10. vilken skolklass? 7an
11. vad vill du bli när du blir äldre? Vet inte.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 163 kanske.. hehe kooortis
2. hur mycket väger du? mellan 45-50, de varierar hela tiden
3. hårfärg och frisyr? Mörkbrunt, typ lite uppklippt o ah. Har typ ljusbrunt & lite rött i mitt hår också från andra färgningar.
4. ögonfärg? Typ möörkbruna
5. mest nöjd med? Asså om jag måste välja något så mina ögon..
6. minst nöjd med? Heeehe typ mina ben, min mun, mitt hår & jaa de mesta på min kropp xD
7. skostorlek? 38-39
8. glasögon? Nope, hihi
9. har du några piercingar/tatueringar? Ah, naveln,tungan,öronen & läppen o min tatuering har jag tagit bort så nu syns bara fula ärr.. hehe men ska göra om!

FAVORITER
1. filmer? Uuhm.. vet inte. Men är inte mycke för ''tjej-filmer'' asså vissa kan vara sjukt roliga men är lite mer åt typ action haha! :D
2. låtar? Många! Men mycke reggae låtar & dubstep/hardstyle
3. årstider? Sommar
4. mat/dryck? Vet inte.. dricka är redbull lr cola, mat är väl lite allt möjligt..
5. djur? Hund
6. färg? svart,vit,rosa typ
7. parfym Britneys, fantasy
8. tv-program? Big brother just nu..de kanske inte är så kul men de är en vana. Annars kollar ja knappt på tv
9. ämne i skolan? Typ svenska hehe
10. sysselsättning? Umgås me vääänner, shoppa,fiika, osvosv
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka
2. vad använder du just nu för skor? Vita converse
3. favoritfärg på kläder? Vitt, svart & blå
4. favoritmaterial på kläder? Vet inte, kööör ba
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vet inte hehe, inget som jag direkt MÅSTE HA så..
6. favoritaffärer? Har ingen dirket favorit, men H&M, Gina, cubus & bikbok är ju stnadard
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte mycke alls, 500-600-1500 osv.. de varierar
8. favoritmärke? D&G, sjuukt snygga skor!
9. vad har du för byxstorlek? 24 tror ja de e i jeans, men ja vet inte
10. vad har du för tröjstorlek? Vet inte haha..
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Ganska så stort
2. vilken färg på tapeterna? mörk lila o ljus lila
3. vilka färger går rummet i i övrigt? va?
4. favoritmöbel i rummet och varför? Säng, skööön o sova i
5. vad vill du ändra där inne? inget just nu
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Nej
c) dator? ja
d) stereo? nej
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Gungor, buskar
8. vad gör du oftast i ditt rum? Tittar tv, sitter vid datan & sover
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Bara jag, ibland nån kompis lr hundarna
10. favoritpryl i rummet? Tv:n, datan
BLANDAT
1. vad heter din morfar? kommer inte ihåg?  hehe har ingen kontakt med min släkt typ.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Cigg, tändare, nycklar
b) skolväska just nu? Har ingen skolväska
c) handväska eller liknande just nu? Inget där i just  nu..
3. vad är du beroende av? energi dricka, ferraribilar haha (som man äter) cigg, kaffe o ah..
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Vanlig
6. vad tror du på? Va?
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? -
8. vad köpte du senast? Energidricka
9. har du nåt husdjur? Ja, världensbästa hund! Sen har jag två hundar i min fosterfamilj :)
10. vad bor du i? Radhus & lägenhet


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0