Hemma nu! + jävla äckel till busschaufför..

Måste bara säga, fyyyfan va varmt det var idag!! Typ dog, det va FÖR varmt.
Aja, till dagen. Åkte ju som sagt till Salem, va en stund med mickis innan vi drog o käkade tårta. Asnice, sen drog jag hem och hämtade mina kläder + min ögonbrynspenna haha sen tog jag bussen tillbaka hit! Kom väl hem för en timme sen eller något, åkte med drygaste busschauffören alltså! Min biljett hade gått ut för 3 min sen och jag fick gå o köpa en ny på press, snällt! Sen så hade jag en cola som jag hade tagit två klunkar av för det va 20 min tills bussen skulle åka, nä då fick jag KASTA den annars fick jag inte åka med. Jävla äckelbuss chaufför. X på dom.
Nu är Rebecca,adam,johan,alexandra & fredrik här så dom håller på o grillar, sjukt gott! Sen ska jag plugga matte + svenska. Sen blir det big brother, film o sova. Har sovmorgon imorn, skööönt. Men jag bloggar ikväll, puss på er!
Frukost imorse, kör på nyttiga dieten ifall ni undrar.
Söta strumpor haha, dom är inte ens likadana.
Tååårtan

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0