Läääppförstorning

Ååååh...vill göra läppförstorning NUUUU. Kom o ge mig, då är du bäst! :D
Check it,
Deeeedär är mina riktiga läppar..tycker inte dom är överdrivet små men dom är liite för små för min smak hehe..
Så är det jag vill ha. De är liksom inte för lite och verkligen inte för mycket,
man börjar ju alltid nånstans innan man lägger på mer.. 

Eftersom det är fyra långa år kvar tills jag får köpa dom så ska jag beställa hem ifrån nätet ett läppglans som verkligen ger resultat!  Dom blir större DOCK så sticker det och svider som FAN den första kvarten innan dom liksom ''svullnar upp'' ..så det är lite jobbigt men sjukt värt det. Det kostar ungefär.. 300 kronor?
Det finns olika, jag har testat läppglans & inget annat. Finns vätskor,sprutor som manbeställer hem osv..
Jaja..pussssss

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0