LMFAO

Hej sötnosar! :D
Kom hem runt fem tiden idag. Har varit skit fint väder idag med. Förutom att det blåste då.. :(
Skolan har iaf varit rätt så nice, jag & Johanna har ritat hela solsystemet på ett jätte stort papper i stort
sätt hela dagen haha.. på lunchrasten åkte vi ner till centrum & köpte glass o cola haha tjockisar.
Och självklart jag, eftersom att jag alltid ska vara så pinsam... det va en hund utanför centrum som satt där & den var eeextremt ful. Så jag sa till jojjo, kolla va ful. Hon ba '' Hunden? aa'' typ hehe.. & ägaren stog bakom mig.. skapligt jävla pinsamt. jaja.. är ju inte direkt känd för att vara diskret.. ;)
Efter skolan åkte jag till södertälje & mötte upp zebbe o mickis o sen åkte dom hem till sig och jag åkte hem till tullinge :) Imorgon så kommer ju LMFAO till grönan för er som inte visste det, hehe skämt å sido.. hur kan någon missat det liksom? Funderar på att gå. Sa nej i början men det beror ju på, Blue sky kommer inte med & det ska regna..
Ska iaf inte köpa guldkort utan jag köör på gröna kortet jag.. hehe, lite bilder från dagen så hörs vi sen. Puss!


Vårt fina solsystem..fotat med min systemkamera det är därför man ser så bra!!!


Hahaha!! Det där är europa.. och ser ut som en TUPPPP!!!!


Ooootroligt charmig inne på skolans toaletter som vanligt.. ingen fotodag idag..



Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0