Nice väder

Hej sötnosar, fyfan vilket härligt väder. Uuunderbart! Dock hatar jag alla getingar & småkryp, spindlar osv som kommer nu när det blir varmt, låg ute och solade i max 10 min, sen gick jag in. Tror det flög typ 5 getingar, 7 humlor & jag såg 3 spindlar. uuusch.
Iallafall, annars så har dagen varit helt oookej. Skolan som vanligt haha och jag & johanna hade så jävla kul. 
Haha, ganska ovanligt o ha kul i skolan! ;) Kom iaf hem vid halv sju tiden och käkade grillat, mums ;) nu ska jag sätta på tippar (lösnaglar) och hoppa in i duschen. Imorgon ska jag till tandläkaren, bläää. Ska vara där kvart över tio så hinner ju blogga innan:). Vii hörs ikväll, puss!
Haha jag och Johanna hade tråkigt i skolan idag..

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0