NOMNOMNOM

Sådärja! Sitter och äter glass med jordgubbar,vindruvor,banan (blää) och päron. Aldrig ätit såhär mycket i hela mitt liv.. :( skulle kunna vara utan mat på 5 dagar och endå inte äta såhär mycket. Har fetångest nu!! Blir o fasta imorgon, eller iallafall BARA trycka i mig nyttiga saker. Dock så äter jag ALDRIG lunch i skolan, usch o blä. Äter allti ''ute'' då. Och då blir det lätt donken,grillen,pizzan lr något. MEN ska försöka och bättra mig, nog om det.
Nu blir sänghäng med datan, wordfeud & tv chill. Åh va skönt, inte kollat på tv på 2 veckor, om man räknar bort big brother men jag missar ju alltid halva programmet. Ska välja kläder inför imorgon och packa väskan, måste kolla vad det blir för väder imorgon bara. Börjar klockan åtta imorgon..suck. Jaja.. ska hem till lägenheten imorgon, måste rensa bland mina smycken och annat små skit. Ska kolla med Emelie också om hon vill vaaaa med mig, så jag har lite sällskap iaf! Nu får ni lite bilder så bloggar jag mer ikväll!
Så såg jag ut idag!
New nails
Outfit, skitsuddig bild i know men spegeln är så liten fick stå i nittio grader o blev skakiig i benen hihi

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0